Höstmöte 2020 (2021) - Uppdatering(2)

Information om vinteruppläggning hos KKKK

Här kommer information om uppläggning av båtar hos oss i Kullaviks kanot- och kappseglingsklubb. Vår klubb har tre områden för båtuppläggning: hamnplan som finns precis utanför klubbhuset, plats 1-10 bakom klubbhuset och plats 11-40 framför klubbhuset mot vattnet.

Hamnplan framför klubbhuset används av klubbens fevor 4 st och våra optimistgrupper; gröna, blåa resp röda. Här tar vi in avgift för vår- resp höstträning med avgift för båtuppläggning inkluderat.

Plats 11-40 mot vattnet är Kullaviks hamns mark. KKKK arrenderar denna markytan av hamnen med en årlig avgift på 45 000 kr. Denna yta använda för jolleuppläggning av ILCA och andra liknande eller något större jollar. Vill man ha sin båt här, betalar man en gång om året. ILCA betalar träningsavgift, för vår resp höst, med uppläggningskostnad inkluderat. Om vi inte får in avgift för hyra av marken så överväger klubben att avsäga sig denna yta. 

Avgift betalas via webbshoppen och info kommer ut kring betalningsmetod till våren. Hamnen öppnar i början av april och stänger nu 15/11-2024. Hyresavtal kommer att betalas med faktura, en för sommar- och en för vinteruppläggning och kontrolldekal kommer delas ut.

Ytan med platser 11-40 ska nu vara tömd. Hamnen tar upp och förvarar y-bommar här vintertid. 

Ta bort era jollar innan 15:e november.

Om man vill ha sin jolle för vintersegling mejla kassor@kkkk.se eller ordforande@kkkk.se. 

Styrelsen hälsar genom ordförande alla seglande kullavikare tillbaka i vår för ännu mer segling som medlem i KKKK. 

Ha en go vinter!!! 

Kanske vi ses i hamnen i vinter eller på nya året!

  • 3 nov 2020

Föreningens höstmöte hålls torsdag 19e november kl 19.00 i Klubbhuset - under rådande omständigheter avhålls möte endast virtuellt!

Kullaviks Kanot- och Kappseglingsklubb Kallelse till Höstmöte 2020     

 

Styrelsen för Kullaviks Kanot och Kappseglings Klubb (KKKK) kallar till höstmöte (allmänt möte under november månad). På mötet väljs styrelsens ordförande för arbetsåret 2021, jämte ersättare för de styrelseledamöter vars mandattid har löpt ut. I övrigt enligt nedan.

Tid: torsdag 19 november kl. 19.00

Plats: Digitalt via Goto-Meeting

  1. Val av ordförande och sekreterare för mötet.

  2. Frågan om mötets behöriga utlysande.

  3. Val av två justeringsmän att jämte ordförande justera protokollet.

  4. Val av styrelsens ordförande.

  5. Val av halva antalet övriga styrelseledamöter jämte en suppleant.

  6. Val av två revisorer jämte två revisorssuppleanter.

  7. Val av medlemmar till valberedningen.

  8. Fastställande av medlemsavgifter för nästa verksamhetsår.

  9. Övriga frågor.

  10. Mötets avslutande.

 

Föreningens medlemmar hälsas hjärtligt välkomna.

Styrelsen

 

Anmälan och Frågor till mötet skall ställas styrelsen tillhanda senast en vecka före mötet. Mejla till sekreterare@kkkk.se

Mötet utlyses i Klubbhuset (expeditionen), på klubbens hemsida samt via mejl till medlemmarna.